четвъртък, 13 септември 2012 г.

За блога

Здравейте и добре дошли, аз съм Таня Филчева, а вие четете моя блог за уроци по математика и самостоятелна подготовка по предмета. Аз съм действащ учител по математика в частна гимназия и реших да създам този блог, защото виждам какво е нивото в публичното образование в момента - учителите не разполагат с достатъчно време да обяснят нещата добре, не всички предлагат консултации, децата са разсеяни, а в нашият предмет ако изпуснеш и един урок - после си загубен, всичко е навързано.

Има много деца в днешно време, които въпреки условията и средата желаят да научат тази висша наука. Дали от чисто любопитство или пък заради професионалното им развитие - няма значение.

Щом тези деца ги има, добре е ние - хората, приели учителстването за призвание, да им предоставим възможността, ако се налага и безвъзмездно.

В този блог ще давам уроци по математика - когато имам време и за колкото имам. Надявам се в коментарите да отправяте въпроси към мен кое не ви е ясно, за да ви го обяснявам в следващите си публикации. Не желая да се водя по систематизирания учебен план, а напротив - хаотично, когато имам възможността да допълвам тази база данни с информация, която ще е в помощ на самоподготвящите се.

Ако пък и вие сте учител по математика и също като мен имате желанието просто да помогнете  - добре сте дошли като автори в този блог, свържете се с мен, за да ви дам достъп. В следващата си публикация ще започна с нещо просто, което е много неясно за голяма част от децата - озадачаващите "прави скоби" или т.н. "модул" - абсолютна стойност. Надявам се да ви бъде интересно!

Още от сега мога да ви препоръчам да се регистрирате в сайта KhanAcademy, където ако не знаете достатъчно добре английски език да слушате уроците, можете поне да решавате задачите, след като разберете урока в този блог.

До нови срещи и приятно пътуване във вълнуващия свят на Математиката!

Няма коментари:

Публикуване на коментар